keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Huh kiirettä pitää länsirintamalla. Eilen illalla päätin pitkästä aikaa tehdä folioafron. Näin kun tarkemmin ajattelee, tämä taitaa olla joka keväinen traditio. Olen haaveillut kiharasta tukasta niin kauan kuin mulla on ollut suora tukka, joten on hauska välillä väkertää kunnolla. Tähän pehkoon meni nyt vain noin 20 foliorullaa, olen joskus kähertänyt enemmälläkin. Tässä keskiviikon kevät päivän kunniaksi otettuja kuvia sisätiloista: Kuten huomaatte, kuvat ovat aivan luonnollisia, kamerani on näin hyvä!
arskat: 80-luvulta saatu rinnakkaislahja
vaatteet: Seppälä Olen kävelevä Seppälämainos
Laukku: kaveri oli ostanut Pariisista, ihana antoi ilmaiseksi <3>
Kengät: Din Sko

Tässä on jonkin aikaa kokeiltu erillaisia hiustenkäherrystuotteita. Mulla on perus suomalainen suoristusraudan suora tukka, joka ei sitten millään muuta muotoaan. Tämäkin tukka oli yön yli rullalla värmesprayn kanssa, ja aamulla laitoin vielä lakkaa. Tunti sen jälkeen, kun olin avannut hiukset, puolet olivat suoristuneet. Kampaaja ystäväni on joskus kihartanut, jolloin tukka pysyy muodossaan ruhtinaallisesti ehkä pari tuntia. Haluaisin kokeilla kähertämistä suoristusraudan kanssa seuraavaksi, mutta nollabudjettini ei sellaisen hankintaan taivu. Ei k
uitenkaan luovuta toivosta! Toivoa on niin kauan kun tukka pysyy päässä X)
Vasemmalta oikealle:
Proffs Superstrong Hairspray: tämä on tosi hyvää, voin suositella kaikille
Elvital Stylish Colour mousse: en ole itseasiassa tainnut koskaan kokeilla, piti ostaa lakkaa
Scandinavian Formula Värme Spray
: voin suositella tätä, tuntuu toimivan

Keune Color Styling Mousse : sävy 7.4, ihan hauska sävyte, mutta en osaa käyttää näitä musseja
Scandinavian Formula Curlz: taidan aina laittaa tätä liikaa, sillä tukka jää kokkareiseksi. Aikamoinen halpistuote.
Pitäisi käydä hammaslääkärissä...

1 kommentti:

  1. Haa, mulle tulee kiharoita mutta niillä onkin sitten ihan oma tahto, kai se on jonkinlainen salainen järjestö!

    VastaaPoista