torstai 21. toukokuuta 2009

Kevättä ja muutoksia

Olin kaverin synttäreillä lauantaina. Tarkotus oli olla oikein nätisti ja päästä aikaisin kotiin. Toisin kävi, muisti lähti ja kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa: Iso kiitos vielä järkkäreille, oli mahtavat pippalot!



Ryhmäkuvasta puuttuu puolet


Synttärisankari vasemmalla


Pakolliset juhlavarusteet: liinoja, kaljaa ja porakone

Tästä blogista tulee mun matkablogi, joten bloggauskieli vaihtuu englanniksi. Pyrin pahoittelemaan kieliopillisia virheitä, mutta niitä tulee tapahtumaan 100% varmuudella. Lisäksi teen jotain muita muutoksia: rupean pitämään tätä enemmän päiväkirjana kuin tyyliblogina. Oon liian laiska laittautumaan, mutta tiedän miten Kaikki haluavat tietää mitä mulle kuuluu :)

2 kommenttia:

  1. Miksei mulla oo ikuna tommosia synttäreitä :< Tahtoo kanssa! Talvella voisi kyllä olla kurjaa :D

    VastaaPoista
  2. pyhpah! lumihankeen polttamaan vesipiippua ja potkimaan jalkapalloa. Ainakin humala on onnistunut joka kerta, eikö? ;)

    VastaaPoista